Campanie inițiată de SOGR în colaborare cu INSMC București și Asociația SOS Infertilitatea și susținută de Ministerul Sănătății

Ce te-ar convinge să faci un (al doilea) copil? 6 feluri creative prin care statele au încercat să-şi crească natalitatea

Ce te-ar convinge să faci un (al doilea) copil? 6 feluri creative prin care statele au încercat să-şi crească natalitatea

Ce te-ar convinge să faci un (al doilea) copil? 6 feluri creative prin care statele au încercat să-şi crească natalitatea. Fă-o pentru Danemarca! În 2014 natalitatea în Danemarca era cea mai scăzută din ultimii 27 de ani. Ca să ajute danezii să „spargă gheaţa”, cei de la Spies Travel le-a propus să rezerve o vacanţă romantică şi să „Do It For Denmark”. Potrivit companiei, danezii fac cu 46% mai mult sex în vacanță decât acasă, iar 10% dintre copiii danezi sunt concepuţi în concediu. Mai mult, Spies Travel a oferit clienţilor un „discount de ovulaţie”. Şi, dacă puteau dovedi că au conceput în vacanță, câștigau lucruri necesare pentru copii timp de trei ani (şi o vacanță pentru copii). Spies Travel nu s-a oprit aici: în 2015, au dezvăluit „Spies Parent Purchase”, în care viitoarele bunici pline de speranță puteau cumpăra vacanţe active pentru copiii lor adulţi, în speranța că vor concepe un nepot în concediu.

Citeşte mai multe aici